snowboardåkning

Hejhej!

Idag var jag uppe tidigt och vid elva bar det iväg till skidbacken för första gången iår med Emma Frida och Bea:) Det gick bra för att vara första gången iår och inga större fall eller vurpor heller! Men Ungefär hälften av tiden vi va där satt vi i värmestugan.. haha det är ju så sjukt kallt ute så! 

 När jag kom hem från backen tog jag det lugnt här hemma en liten stund sen blev det hälsokompaniet med samma härliga gäng. Emma och jag körde gym och core, Bea och Frida körde spinning:) Nu känner jag mig väldigt sliten och ska hoppa in i duschen. Sen ska jag till Emma och se paradise hotell och film:) jag kommer väl somna eller något och hoppas det inte är en hemsk film! jag vill ha komedi:D



Emma och jag i backen. Glada för att vi överlevlde liften:)


IMORGON SKA JAG UPP HALV ÅTTA :'( blir tufft känner jag, vända tillbaka på dygnet nu kanske??

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen sen gå till Emma! hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0