tisdag

Segaste dagen på länge har varit idag. Jag va hos doktorn imorse vid åtta och det va segt där. men jag va hemma vid nio och sov till kvart i två?? herregud jag fattar inte hur jag orkar sova så mycket..

Dagens sysselsättning blev iallafall permanent. Gick bra tillslut. Min första omgång såg hemsk ut men andra gången gick det bättre:)

Dagens roligaste var nog paradise hotell med Emma och Frida. Inklusive allt prat och skrattande med de två små töserna.

Imorgon ska jag Emma bea och Frida iväg och köra lite gym.. det blev ingen träning idag efersom hälsokompaniet stängde fyra.. Imorgon stänger dom kl6 och har tydligen inga pass:( hatar röda dagar för jag måste egentligen ner på stan och fixa lite saker. Men det får jag ta på torsdag.

Skolan börjar på torsdag.. Men det finns faktiskt en bra sak med det:)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0