Lediga dagar är aldrig fel!



Sov ut rikigt ordentligt idag. Hur skönt? Känns bra nu att jag är ledig i fem dagar:) Vädret är ju kasst men jag orkar inte bry mig. Typiskt svensk sommar skulle jag kalla det!

Idag är det en sån dag som man har lust att gå i affärer och shoppa! Eftersom Arvika har ganska litet utbud har jag lust att åka till karlstad men det finns ju inte så mycket där heller:/ Stockholm eller Göteborg vore något. Kanske tar en tur med mamma på måndag om jag får det som jag vill. Tycker det ligger i hennes skyldighet att ta med mig någonstans i sommar eftersom jag inte kunde bli med till kusten:(

Igår va jag ute och käka middag med tre härliga tjejer:) Mysigt och vi fick ett bra bord vid vattnet! Borde göras om fler gånger tycker jag. När de drog hem vid halv tolv stannade jag kvar lite eftersom mamma och Peter och deras kompisar hade bord längre bort. Det är inte ofta man hör mamma säga. Svep den där Martinin nu Susanna. Ja de var rätt så dragna!

Nej nu ska jag göra mig iordning och sen försöka hitta på något i det här vädret..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0