små saker som gör nytta

Ikväll har det varit en bra kväll. Amanda Nilsson har varit här och vi har lagat mat och bara haft det mysigt! Det va behövligt att få prata med henne idag om allt som händer och sker. Eftersom båda två jobbar endel nu så orkar ingen hitta på något. Men ikväll tog vi tummen ur:D

Annars jobbar jag och sliter varje dag känns det som. Inte mycket sommarlov för mig inte. Men till helgen är jag ledig Fredag, Lördag, Söndag. Långledigt för mig det. Ska antagligen ner till Lysekil eftersom resten av familjen är där just för tillfället. Är avundsjuk för att jag inte har varit med på någon semester på två år nu... Men jag hoppas de har kul där nere. Mamma ringer och skickar sms hela dagarna och stör mig i min ensamhet. Tror hon att jag ska bränna ner hela huset eller?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0