that´s alright

Helgen är över men har inte varit så mycket helg för mig. Jobbade både idag och igår. Men jag räknar ner dagarna nu. Bara åtta dagar kvar nu att jobba innan jag får en ledig dag.. Håll ut!!

Direkt efter jobbet kom mammas kompis Madde hit och fick håret fixat. Sätte i lite löshår på henne. Långt mörk med en lugg blev det. Mycket snyggt:-) Själv är jag sugen på att fixa mitt hår. Till hösten då ska det ske en förändring vill jag lova er!

Vill tacka Amanda för två mysiga dagar och det va så skönt att träffa henne igen:) På fredagen låg jag hemma hos henne och sola i några timmar och lekte med hundarna. Sen drog vi inte till stan för shopping, mat och bio. Eclipse, vad ska man säga? Hur bra film som helst:D Nu är det inte länge kvar till festivalen och då kör vi!

Blev som sagt shopping och då följde detta med hem:







                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0