tur pappa finns

Han bjöd nämligen på räkor ikväll och annat gott. Han vet vad som behövs han efter en hård och jobbig dag på jobbet. Jobbar imorgon och sen är jag ledig fredag, lördag söndag! Jag tar tåget med Victoria imorgon till karlstad så får vi se vad som händer där:)

Jobbet går bra men det är så sjukt mycket folk. Och stressigt. Men fick bra respons häromdagen av en grupp tyskar. De skrev i utvärderingslappen : Susanna was great. Susanna for president. Bra att jag gör något bra iallafall. Trots att alla andra på jobbet trodde jag har gjort några andra tjänster till dom. Men nej det har jag icke:D

Har nyss gått runt i hela huset och hela trädgården och vattnat mammas alla tusen blommor. Tänker inte på att det är så många men nu när dom ska vattnas så ser jag hur många det är. Jag fattar inte hur mamma orkar!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Måste vara pigg till imorgon! Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0