19.48

Hemma efter lite studentfirande. Längtar verkligen tills jag tar studenten nu. Bara två år kvar.. Hoppas tiden går fort:) Jag hann aldrig till taserud och kolla men det blev solberga istället. Lite stressigt innan för jag syrran och Sofia var ute i sista minuten med rosorna. Jag och Amanda hade lite problem med att dela ut rosorna för alla var ju utspridda men tillslut blev alla rosor utdelade. Kul att Emma var med också och så fin var hon:)

Hjälper syrran också med lite klädval för morgondagen! Känner att jag har samma problem själv så det är snart dags att gå upp till rummet och rota fram något från garderoben. Har fått order från mamma också att jag måste städa uppe på mitt rum också. Rolig kväll jag kommer få.. Ska försöka komma iväg ut på en promenad också sen kanske det blir en tur till sams för att bättra på brännan lite mer:)

Nej nu måste jag ta tag i lite saker. Hej<33




joanna


nöjdaste Johan

                                                                                      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0