älskvärda sommarkvällar

Nyss kommit hem från en promenad med syster, Frida och hennes dreglande hund som har dreglat ner hela mig. Vi stannade på vik lite och kolla på fotboll. Men bara en halvlek. Jag var inte så himla engagerad i fotbollen, visste inte ens vilka de spela mot.. Sen gick vi vidare mot McDonalds och köpte varsin glass:)
Annars har jag jobbat heldag idag. Väldigt lugnt har det varit men härligt att vi kunde sitta ute i solen när den titta fram hela förmiddagen! Jag är ledig imorgon och det ska bli så sköönt. Ska till Ingestrand och bada med syster men innan det ska vi gå lite på stan. Måste ha ett nytt navelsmycke eftersom Joanna (klantig som hon är) lyckas göra isönder alla mina saker. Som t.ex nu när vi var ute och gick lyckades trampa av hela sulan på mina gladiatorsandaler. Rätt irriterande. Måste gå förbi skomakaren imorgon också för jag gillar mina skor ju!!

Just nu försöker jag hjälpa mamma med att skriva ett cv. Haha jag har aldrig skrivit ett cv i hela mitt liv så jag förstår inte riktigt varför hon frågar mig. Hon blev lite sur på mig men nu har hon kommit tillbaka så det är bäst att jag hjälper henne så det inte blir några fler sura miner;)



landade här efter jobbet, såå himla skönt:D

                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0