dance in the dark

Vilken härlig dag. Gick upp imorse och duscha sen satte jag mig ute på altanen och stekte till klockan halv två för då va Frida hemma från jobbet:) Då drog hon jag och Marcus till Ingestrand. Köpte med mat och jordgubbar och hade det hur bra som helst! Skönt när solen är framme äntligen. Jag var ju dock den enda som badade då, dom andra skyllde på förkylning bl.a men det tror jag knappast på ;)

Imorgon är det jobb som gäller men det skulle ändå bli dåligt väder imorgon har jag hört så det kvittar om jag jobbar eller inte!



                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Hannah

mycket snygg!

2010-06-17 @ 19:26:05
URL: http://hll.blogg.se/
Postat av: jessie

SJUKT SNYGGA SHORTS:o!:)

2010-06-22 @ 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0