goodmorning






Blev inte så många timmars sömn inatt för att mamma väckte mig imorse för att hon ville tjata på mig.. Och nu kan jag inte somna om. Är inte det bra typiskt? Trodde att det skulle vara lite bättre väder ute också men icke. Hoppas på att det spricker upp lite senare mot dagen!

Idag har jag verkligen ingenting planerat. Mer än att ligga ute och steka om det nu kan bli sol ute någon gång när jag är ledig! Annars slår jag nog en pling till någon av mina gosar:D

Igår blev det att käka ute och det var mycket nice och mycket gott! Sen blev det att kolla på fotboll med ett gäng galna norskar. Mitt umgänge var ju inte de galna norskarna men hela stan är full av norskar nu eftersom det är Arvika cup. Svårt att missa dom faktiskt!
Använde bustiern jag fick av Amanda igår också för första gången. Visste inte riktigt vad jag skulle använda den till men till en hög kjol och en kavaj blev det faktiskt fint:) Har den på bilderna ovan!

Nu ska jag käka lite frukost sen ta tag i mig och få fram solen! HEJ HEJ:D
                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0