Helt slut

Skulle kunna gå och lägga mig nu faktiskt. Det blir så när man jobbar och sliter! Men det ska bli så himla skönt att vara ledig i tre hela dagar nu. För efter det börjar det fruktansvärda. Eller ja det känns så iallafall. Ska jobba tio daagar i sträck. Varav åtta av dom är heldagar, alltså bara två halvdagar. Kommer jag dö eller? Allt detta för att ha en helt fri helg från jobb på festivalen. Men det är det fan värt;) Då kommer Amanda J hit och kanske Nathalie! Det är ju helt underbart!

Att jag är trött beror nog på att jag har jobbat. Det enda jag gör nu känns det som. Men chefen va schyst igår och lät mig gå tidigare så det blev några härliga timmar på Ingestrand med Emma. Senare på kvällen blev det grillat med Emma Ida och Frida. Så mysigt så och vi kan allt laga mat vi fyra. För det va ju inte lite gott:)
                                                                                                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0