jag har blivit luuuurad

Sitter med syster nu och pratar lite och kollar runt lite på nätet. Suurfar lite;) Lyssnar på musik och chiller..
Nej då, vi har ett seriöst snack men Robyn spelandes i bakgrunden.

När jag kom hem idag var jag minst sagt trött och irriterad och en huvudvärk som tycks vilja hålla i sig hela kvällen. Men irritationen gick ju över då när jag vila lite. Har varit på utbildning på jobbet i två dagar nu och det tar på kroppen när man även övernattar ute i skogen. Jag är ingen van campare så det är inget jag är så himla förtjust i. Men nu är det ju över och nu måste jag ladda för en hel sommar med jobb, jobb och åter jobb.. Känns inte alltid så kul att jobba hela sommaren men jag får ju pengar:) En bra grej är att jag förmodligen kommer bort från värmland under midsommar och jag hoppas vi verkligen kommer iväg nu också!

Imorgon ska jag steka ute i solen med Frida. Om det nu blir bra väder så att säga, men det hoppas jag verkligen. Måste bättra på brännan en aning känns det som :D






Drooouugad joanna:)

                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0