Midsommar!

Godmorgon:)

Ja vad händer ikväll nu då på midsommar för mig? Har jag planerat något? NÄEJ! Bra att jag har gjort det känner jag.. Får fixa något nu så jag inte bara sitter hemma med Mamma.

Hade förövrigt en mycket trevlig kväll igår. Cykla till Speketjärnet igen med Victoria Stefan Linus och Victor. Och jag vet att jag inte ska cykla dit igen. Eller jag cykla ju aldrig men satt på en stenhård pakethållare. Ont kan man säga:S Men det va värt för att komma iväg och ta sig ett kvällsdopp;)

Nu ska jag försöka fixa något tills ikväll, HEJDÅ<3

                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0