Midsommardagen

Vaknade tidigt idag av att mamma gick upp på mitt rum. Hon trodde inte jag hade kommit hem igårkväll. Men jag är glad att jag kom hem för sova i mangskog hade jag inte någon större lust med. Kan berätta lite kortfattat om kvällen.. Haha! Vi började hemma hos Adde i hans fina lägenhet som ligger mitt i stan. Trevligt! Sen kom Markus och co. Då blev det annat än lugnt! Därför fick vi dra någon annanstans. Då blev det hem till mig istället. Sa till mamma att vi var tio pers men jag tror att vi var närmare 20:P Då fortsätte vi här hemma. Sen åker jag, Markus, Jesper, Victor, Viktor och Ruben till mangskog. Taxichauffören var inte direkt schyst med priset. Och det blev en dyr vistelse i Mangskog. Haha för det va inte roligt därborta.. Vi smet in på "området" men gick ut lika fort som vi kom in! Ja.. Sen hoppa vi i en bil in till stan igen. Då blev det lite käk hemma hos Linus. Hans mamma va snäll och bjöd;) Sen sluta jag upp hemma hos grannen där Peter satt. Midsommar borde planeras lite bättre nästa år;)


joanna


jag

grabbarna

FINA
                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0