piña colada boy

Godmorgon!

Dåligt bloggat igår men jag har fullt upp helt enkelt:) Jobbade 9-17 och sen träffa jag Victoria på ingestrand. Då fick vi skjuts hem av den nyblivne chauffören Emil. Som tog körkort igår:D Då handla vi lite mat jag och Victoria och satte igång grillen när vi kom hem till mig! Efter det åkte vi lite mer bil och så blev det ett kvällsdopp i Speketjärnet. Hur mycket varmare som helst där. Emil ramla i, hahah. Jag och Victoria simma t.om ut en bit och stanna i vattnet ganska länge. Med våra idéer blev det tillslut att bada näck hihi!

Nu väntar jag på Amanda Nilsson som ska komma hit:) Jag sitter och ber nu att molnen ska försvinna så man kan lägga sig ute. Och jag tror faktiskt att mina böner går i uppfyllelse. Ser lite blå himmel nu juu:)
Så om det blir vackert väder idag så ska vi nog till stranden!

Fick förövrigt en ny piercing häromdan av Joanna. Eftersom klanten är i farten så går allt hon tar i sönder. Men nu har jag en ny och jag är nöjd och glad:)


                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0