måndag

Har inte haft så mycket tid med att skriva här för förrra veckan fanns det andra saker på schemat. Har fått klippt en hel del faktiskt och det klagar jag inte för! Har endel den här veckan också som ska bli klippta:)
 Har ingen skola idag, det var bara betygs snack på svenskan och jag vet redan hur jag ligger till. Absolut inga fel med att vara ledig en dag till efter helgen vill jag lova. Eftersom det blev två dagars i helgen.

I fredags börade vi hemma hos mig med ett härligt gäng, dock var inte alla med men vi hade roligt ändå. Lite senare på kvällen drog vi vidare till Ritz på Summer Party. Till en början lite segt men det drog igång lite senare och då va det så kul så:) Kom hem med mamma som var lite i gasen kan man säga.. Vi hade ingen nyckel när vi väl kom fram till dörren så då tar hon sopkvasten och börjar banka på stackars Joannas fönster där hon och Sofia låg och sov. Vi kom in i huset efter ett tag iallafall:)

Lördagen var det dags för 20års fest hos Frida ute i Mangskog. Jag och Lina kom lite sent för att det krångla med vår skjuts.. Fridas hus ligger jättefint vid vattnet och det var ju bra väder så det kunde inte bli bättre. Hjälpte Frida med att göra bål och få ut lite mat! Har träffat en hel del nytt folk också vilket alltid är kul. Blev lite volleyboll spel, bad i jacuzzin och sen göra iordning sig för kvällen. Efter det grillning sen börjades det ordentligt. Frida började ordentligt i jacuzzin och blev kvar där ett tag;) Vid elva stod bussen och vänta på oss så begav vi oss in till stan för att senare gå på bryggan. Hade en jättebra kväll verkligen :D

Där har ni helgen för mig! Längtar redan till nästa med skolavslutningen och allt:)


i fredags hos pappa


jag, hannah och kimberly


jag och hanniis


hemma hos Frida:)
                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0