19.26

Hemma igen efter att ha varit i Karlstad och Molkom hos Amanda:) Victoria gör mig sällskap men just nu har hon begett sig till Thai take away för att hämta hennes andra portion thaimat. Idag vakna jag upp hos Amanda då och sen drog vi in till stan och där träffa jag Victoria. Sen åkte vi hem till arvika igen. Va och klippte lite släktingar förut också. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorgon blir det fika med Amanda N och Hannah! amanda kommer ju hem från Dubai inatt så det ska bli så roligt att se henne igen :)

Tänkte nämna att visningen som Goldwell höll i igår va väldigt bra! Det var väldigt fint därinne ochså. Man fick sig ett och annat tips vilket var väldigt roligt:) Hoppas på att det blir mer visningar nu ivår som vi får gå på:)





dåliga bilder från visningen men jag glömde kameran hemma:(
                                                                                      

Kommentarer
Postat av: amanda

tack för trevligt sällskap sötnos <3

2010-03-03 @ 21:46:01
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0