22.27



Början av den här dagen va inte helt okej. Otur är mitt andranamn har jag kommit fram till. Busskortet har jag lyckats tappa bort, det är tur det är april imorgon. Men sen blev dagen bara bättre och bättre som tur va:)

Imorgon blir det utgång med tjejerna! Nathalie hänger med till Arvika och självklart ska hon få som hon vill. Vi ska äta på sunday som hon så snällt bad om;) Ska försöka hålla kvar henne här hela helgen, men det får vi se hur det går. Det är fortfarande oklart vad jag ska ha på mig. Det är lite jobbigt men det brukar lösa sig på nått sätt:) 

Nu blir det snart sängen, puss!
                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0