att jag alltid lyckas

tjatja! Sitter här lite smått trött på mig själv och humöret är väl inte rikigt på topp eftersom klumpiga jag lyckas med att tappa Emmas telefon. Det funkar inte så jättebra men jag hoppas den börjar funka snart.... Men dock så verkar det inte som det eftersom hon inte har hört av sig än.

Men annars har dagen varit bra. Va lite nervös hela förmiddagen eftersom vi hade curlerprov idag. Men det gick bra och det blev en lättnad när jag blev klar med provet och att jag klarade det:) Efter skolan tog jag tåget hem som vanligt sen raka vägen hem till Emma! Vi tog det bara lugnt och hon bjöd mig på mat och sen glass med varma hallon. Det satt inte helt fel kan jag lova er! Sen bar det av till Hk i sin vanliga ordning för att träna lite Jam. Det va release i söndags men eftersom både jag och Emma var bortresta då blev det vår första gång idag. Det va sjukt roligt trots att det va första gången och då hänger man inte med så mycket. Längtar redan till nästa pass!

Möttes av något väldigt bra när jag kom hem.. Mamma satt och bläddra i en apollo katalog. På thailandsresor. Vem vet, till vintern kanske jag ligger där på en vit stand? Drömma kan man ju alltid;)


provresultatet på den "snygga" tantfrillen. Skönt att ha det gjort!

hallon med glass är ju inte liiite gott.

                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0