en dag kvar till helg

Finns inget härligare än man man har tränat och tagit ut sig till max och sitta och bara ta det lugnt nyduschad! Det blev attack idag igen och det gick lite bättre idag, trots lite håll men det gav sig tillslut. Så sugen på att köpa lite nya träningskläder nu. Hitta en hel del förut på stan som jag ville köpa:)

Våfflor har jag iallafall ätit idag. Två gånger tillochmed. Men det är ju bara våffeldagen en gång om året. Annars har dagen varit bra. Fick besök av Victoria idag på skolan. Var även på hälsosamtal idag och vägde och mätte mig och prata med skolsyster. Hela 173cm är jag;) vikten håller jag för mig själv.


imorgon ska jag träffa den här bruden:)
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0