Längesen nu

Ja det var ett tag sen jag skrev på bloggen . men jag kan säga att det har varit fullt upp hela helgen. Jag Amanda J, Nathalie och Hannah var i Jönköping lördag till söndag på frisörmässa! Det var hur kul som hellst trots att vi gick och yra som höns innan vi hitta dit vi skulle bo. Haha fick mig många skratt den här helgen. Men Hannah tog hem priset i dumhet;) Fredagen spenderades i härliga Grums! Inte den roligaste utekvällen precis men det funka..;)

Jag och Hannah tog ett senare tåg idag till skolan för att vi inte orka gå upp så himla tidigt! Skönt kan man säga. Dagen flöt på som vanligt och vi fick sluta tidigare eftersom vi hade betygs prat på frisör teorin :) Skönt att komma hem en timme tidigare idag iallafall. Har lagt all den tiden på att rulla curler på dockan. Det börjar ta sig lite, men det är ju gabska långtråkigt att bara rulla och rulla hela tiden. Men det är ju på det sättet som det sätter sig!

Snart kommer Emma hit och sen bär det av till HK för träning. Måste ta tag i träningen nu eftersom jag var så låt förra veckan. Men ibland orkar man ju inte bara;) Emma ska även med till karlstad imorgon för att få lite fina naglar! Längtar:D

Här kommer lite bilder från helgen:










                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0