love lov

Dygnet håller på att vändas. Men det är lov så vad gör det?:) Kvällen har spenderats framför tvn med wallander och hockey. Yes jag kolla faktiskt på finalen. Har inte kollat på OS nångång nästan. Inte sett när sverige har tagit en enda medalj bara på repriserna. Jag får komma igen om 4 år;)

Funderar på att gå och lägga mig nu! Det blir nog träning imorgon på dagen så jag måste ju vara lite utvilad:)

pusspåer

                                                                                                                                                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0