lugn kväll

hejhej! Idag blev det en lugn kväll utan träning.. Va nämligen på stan förut med mamma och köpte en toning till min utväxt som jag har varit så trött på hela dagen! Den sänkte verkligen mig idag så jag ville bara ha bort den. Såg massa fint i de få affärer som finns här i lilla Arvika. Men jag höll i pengarna för att spara lite till helgen för då drar vi ifrån värmland en sväng:) Men mamma va ju snäll och köpte toningen och en liten klippkappa som jag kan ha när jag klipper folk hemma. Det är ju alltid något istället för en klumpig handduk. Ska skaffa mig en större kappa snart hade jag tänkt:)

Resultatet av toningen blev ju inte så jätte stor men det känns lite bättre nu iallafall! Blev lite rädd där ett tag eftersom jag trodde jag skulle bli mörkare i håret men det blev bara lite mer beige ton på det:)


en liten liten skillnad blev det.. 

                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0