trevlig dag tillsammans med Emma

Idag tog jag med mig Emma på tåget imorse. Vi skulle nämnligen vara modeller för nagelförlängning på Beauty Center. Amandas moster Cassandra gjorde mina naglar och jag är hur nöjd som hellst:) Kul att få det gjort och man känner sig mycket fräschare! Efter det blev det lite käk och sen shopping.. Eller shopping för Emmas del. Jag är ju rätt pank nu men pengar på fredag igen;) Haft väldigt roligt idag och jag och Emma avslutade dagen på HK med Body Attack. Det va så sjukt jobbigt men väldigt roligt och peppande. Vi ska gå på torsdag igen:)


mina naglarna Cassandra gjorde idag


emma

va fin jag va i emma skidglasögon:D

                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0