goodmorning sunshines

När man får sova länge. Varför vaknar jag alltid så tidigt då? Är egentligen jätte trött men det är för ljust i rummet för att somna om. Men jag får glädja mig åt att det är sol som lyser in i rummet än att det skulle snöa eller något annat tråkigt! Vårkänslorna börja sakta smiga sig fram iallafall. Hoppet finns ju att snön faktiskt ska försvinna snart, men det lär ju ta sin lilla tid. Men hellre slask än en halvmeter snö just nu iallafall. Nackdelen med slasken har jag redan stött på faktiskt. Skulle gå hem från praktiken en dag och så kommer det en bil i fullfart så slasken sprätte rätt gött upp på stövlarna. Det är irritation på hög nivå. Han såg ju att jag gick där?

Nu ligger jag här åter igen i min stora säng och lyssnar på kings of leon! rätt skönt ändå, blir att gå ut i det fina vädret sen iallafall. Mamma nämnde något om att åka längdskidor. Men jag vet inte ja? Det är nog inte direkt min grej men för att göra henne lite glad så varför inte:) Ursäkta mitt dåliga uppdaterande förresten.. Men hade ingen ork att lägga in några inlägg i veckan för jag va rätt sliten efter varje dag och träning på det. Jag borde ta tag i mig själv och inte vara så trött jämt!!

Victoria kom med en spännande idé igår. Ska byta några ord med mamma angående detta lite senare;)

Hannah fyllde år igår också!! Det fira vi lite med en lunch på Sunday hon jag och Amanda N. Mycket mycket trevligt och mycket god föda som vanligt;)

Måste även klämma in att jag saknar mina två andra töser Amanda Jansson och Nathalie Rosén






Hannah hannah hannah.. Varför slutar det alltid såhär?;) från min fest i höstas!

                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Hannah Liljegren

hahaha jag har en tendens till att ALLTID bli fullast ;P illa ;) tack för en mysig lunch<3

2010-03-13 @ 12:06:29
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0