23.03

Ligger i sängen nu och känner mig inte alls sugen på att gå upp klockan 06.00 imorgon.. Längesen jag va i skolan nu eftersom vi både har haft sportlov och praktik. Men det är väl bara att gå tillbaka till verkligheten helt enkelt. Får ju träffa godingarna iallafall:)

Annars har det varit en bra dag. Ett plus var ju att jag och Emma kom iväg på träningen och det va riktigt skönt faktiskt. Efteråt då såklart! Sen mötte jag upp victoria på Sam's för att sola. Men då händer det mest irriterande som kan hända när man ska sola. Automaten där man ska stoppa in pengarna  tar inte in en enda krona när jag redan har betalat för 11 min. Så det blev en 11 minutare istället för en 25 minutare. Irritation på hög nivå. Men jag får väl gå dit någon mer dag i veckan i hopp om att få lite färg. Hade ju inte turen med mig idag så.. Sen hamna jag och Victoria framför tvn och titta på Wipeout och Ballar Av Stål. Vi fick oss några rätt goa skratt och vore det inte coolt att vara med i Wipeout! Victoria tror att jag skulle kämpa ihjäl mig för dom där pengarna och få en och annan smäll av boxningshandskarna;-)

men nu säger jag godnatt och sover bort mitt problem om vilka kläder jag ska ha imorgon. Det sparar jag till morgonen! hejhejhej ♥

                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0