00.58

Sitter hemma hos pappa nu och har rätt tråkigt. Därför blir det snart sängen. Är irriterad över att jag har glömt min laddare hemma hos mamma och telefonen dör snart..

Kvällen har varit helt okej! Spelade lite bowling förut som gick åt helvete i början men som vanligt tog det sig mot slutet;) Efter bowlingen blev det att försöka hitta på något annat i denna lilla stad. Men dock så finns det inget att göra.. McDonalds blev det iallafall sen kom Johan och hämta mig Emma och Joanna:) Så nu sitter jag här och pratar lite med joanna.

Nej nu ska jag tvätta bort smink och sen besöka sängen! natti:)
     

                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0