13e maj

Hatar att det inte går några tåg när det är röd dag. Trodde jag skulle komma iväg till karlstad tidigt idag men nej. Inga tåg gick som brukar gå! Därför måste jag vänta till kvart över fyra:( Men hinner nog hem till Victoria en liten stund iallafall:)

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag? Funderar på att åka och besöka mormor och morfar för då skulle dom bli så himla glada:) det är ju ändå rätt lång tid till kvart över fyra...

Har inte ens berättat om hur helgen var i stockholm med Amanda. Dåligt av mig.. Men det va iallafall hur bra som helst! Vi fick med oss mycket nytt hem:) Dock var det kallt och dåligt väder men det gjorde inte så mycket när vi gick i affärerna:) Har redan börjat planera lite till nästa gång:D  Kan lägga in lite bilder på det jag har köpt någon dag också!


amanda och jag i salongen förra vecka;)


I fredags va vi i frisör med och hjälpte till på UNO med att styla UKM deltagarna:)

                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0