17.01

Hejhej!

Hemma tidigare idag från skolan. Det tackar vi för! Hade prov i permanentkemi och det kändes faktiskt ganska bra med tanke på att det inte blev så mycket plugg igår hemma hos Victoria. Sov hos henne inatt och imorse vakna jag med skön ryggvärk igen... Tror det beror på hennes säng jag! Men får be mamma massera bort det som förra gången sen igen;)

Igår va jag mamma, Joanna, Olivia och Victoria och tog lite bilder hos Lars. Mammas kusins man som har en studio i karlstad. Vi åkte ganska tidigt och det kändes när man kom hem halv fyra natten innan.. Men det syndes inte så väl att vi va trötta jag och Victoria på bilderna;) Tog jättemånga kort, men har bara en bild på datorn än så länge! Ska bli kul att få hem dom sen:)


En av alla bilderna han tog igår!
                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: amanda N

åååh vad fin :)

2010-05-24 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0