18.38

Hej!

Idag blev inte min dag så bra som den egentligen skulle ha varit.. P.g.a ett jävla tåg. Som efter 2,5 timme äntligen kom fram till Arvika från Karlstad. Stackars Amanda stod och vänta ett tag på mig men tillslut fick hon gå eftersom det tog så lång tid! Som tur va hade jag sällskap av Kimberly på tåget så man kunde prata med någon om hur sur man va;) Jaja nog om det. Lämnade in min telefon förut också. Förhoppningsvis tar det inte så lång tid innan den är lagad. Fick iallafall låna en telefon, vilket är braaa!

Ska jag orka iväg och träna? Borde komma iväg men är så himla trött. Emma kanske får med mig sen förhoppningsvis!:)



                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0