23.08

Har nyss tagit en långdusch och det va så jävla skönt! Ska snart besöka sängen också hade jag tänkt.

Har varit hos Malin och klippt hela kvällen. Hela familjen nästan faktiskt:) En mycket mysig kväll tycker jag med mycket prat om allt mellan himmel och jord!

Skoldagen idag har varit mer än bra, dels för att vi börja vid tolv och att vi sluta klockan två. Har hunnit klart med två prov. Det börjar närma sig slutet nu och snart är det sommarlov! Det här året har gått sjukt snabbt och det har hänt en hel del också..:) Ska bli så himla skönt när allt är över nu, för jag är inte lite skoltrött trots att vi har en ganska slapp linje. Det märks när jag har försovit mig tre dagar av fyra den här veckan.. 

Imorgon är det salongdag i skolan. Undrar lite på vad vi kommer göra eftersom vi inte ska börja med något nytt nu när det inte är mycket tid kvar i skolan. Vi får väl se om dom har hittat på något roligt åt oss:)



I tisdags i skolan hade jag turen med mig och lyckades få hem den här sprayen på utlottning! Bra med en ny hårspray och det är ju inte alltid man har turen med sig;)

                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0