dags för uppdatering?

Kändes som det nu att det va dags för ett litet inlägg. Jag har varit minst sagt dålig på det nu!

Idag har jag varit ledig. Vilket är så jävla gött:) Käka förut med Amanda och Hannah och har hunnit med att klippa Bea också! Och något har hänt med mig, för jag börja städa i badrummet själv förut utan att någon sa till mig. Jag är stolt och mamma blev så glad så! Och häromdagen städa jag igenom mitt rum och lärde mig att tvätta ( det va första gången som jag tvätta..) Vad har hänt? Kanske håller på att bli ordningsam:D

Har räknat ner dagarna hela veckan för på lördag ärdet shopping som gäller med Amanda i stockholm:D



                                                                       

Kommentarer
Postat av: frida

fin bild :)

2010-05-06 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0