Helt slut

Efter ett pass med body attack är man verkligen helt slut! Men himla härligt efteråt när man kört klart. Skönt att känna sig nöjd över sig själv för att man varit så duktig;) Känns mycket bra att jag kommit igång med träningen nu igen. Ska hålla i det här nu hade jag tänkt, för man mår ju mycket bättre när man tränar regelbundet. Ska iallafall försöka!  och det är ju något som heter beach 2010 också...

Sitter och skriver med Victoria på msn, dricker te och samtidigt hjälper jag mamma att vika lakan och pratar om hur dålig melodifestivalen är! Ska snart sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon:(

Men det är en rolig dag imorgon iallafall! Jag Hannah och Nathalie ska styla Amanda J i sommartema. Så hon kommer få en jättefin frisyr och en fin make-up! Det är vad vi hoppas på iallafall och jag tror det kommer gå galant! Ska ta lite bilder som troligtvis kommer upp på torsdag:)

Nej nu är det sängen som gäller! Nattiii:)


                                                                                                      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0