massage

Nyss fått massage av min snälla mamma. Satt inte helt fel eftersom jag får sjukt ont i ryggen när jag sover. Sover nog rätt konstigt skulle jag tro. Men nu när hon har klämt så hårt så det kändes som jag skulle gå av så borde det bli lite bättre. Jag är så himla klen när det gäller att få massage eftersom jag är spänd i hela ryggen. Men jag måste knådas och plågas lite nu så det blir bättre:)

Anlände i Arvika idag vid två ungefär och mötte upp Emma vid hennes skola! Träffade även Frida, Ida, Bea och Paula också:) Fick med lite med mig från stan också. Ett par jeans tights och lite underkläder! Behövliga grejer, hitta massa annat snyggt också men eftersom jag va i stockholm så finns det inte så mycket kvar till annat;) Efter stan dog jag och Emma i soffan framför The hills och The city! Sen organiserade jag upp min garderob lite och Emma gick hem till sig. Känns skönt att få allt upphängt istället för att ha det liggandes i lådor. Mamma har köpt nya täcken till mig också och nya galgar. Värst va snäll hon har blivit tycker jag:D





Peter och Morfar har slitit hela helgen med en veranda! Nu vet jag vart jag kommer ligga och sola i sommar iallafall:) Ska bara försöka fixa bort en stor tall som står precis framför först....


Nej nu ska jag gå och testa mina nya täcken och förhoppningsvis inte ha ont i ryggen när jag vaknar imorgon:D godnatt<3

                                                                                               
                                                                                             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0