22.58

Hejhej:)

Har nyss duschat och ska snart sova hade jag tänkt. Men innan det måste jag läsa en bok som jag har ungefär 150 sidor kvar i.. Känns inte så himla kul när den snart ska vara utläst. Men jag får skylla mig själv.
 Mesta delen av dagen har varit bra men några downs har det varit... Umgicks med Victoria efter skolan. Hon hängde med till Arvika så vi tog ett varv runt lilla stan och sen fika vi på sunday. Pratade om väldigt intressanta saker och ibland är hon bara så sjuk. Eller ja vi båda är nog det.. Efter fikan gick vi hem till Victoria och käka mat som hennes mamma lagade. Mycket gott va det:D Sen åkte jag hem till mig!
 
Har sjukt lent hår nu efter en till användning av färgbomben. Gillar den verkligen och rekomenderar den! På tal om hår ska jag ha hårmodell imorgon. Nämligen Victoria:D ökande längder är det och jag tror hon kommer bli så fin så. Kommer inte bli en jätte skillnad men det kommer bli fräschare! ska ta lite bilder imorgon på det:)

Nu är det sängen som gäller och boken.. Puss<3


Dagens sällskap och även morgondagens modell:)

                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0