19.41

Hej hej hallå!

Är hemma hos pappa nu och fryser som aldrig förr. Har gjort det hela dagen och det är ju inte så himla skönt. Idag har jag äntligen fått en praktikplats och det är verkligen en lättnad:D Ska vara på Nova i karlstad och jag tror det blir hur bra som helst! De va jätte trevliga och det här ser jag verkligen fram emot!

Blev en trip till sjukhuset förut också för att hälsa på min fina vän Emma♥ Fattar inte att det kan bli såhär men det var skönt att få träffa henne och se att hon är på bättringsvägen! Tur att du är stark och klarar det här<3
Köpte med en present till henne också. En jättesnygg bikini som var svart med massa nitar på! Är man sjuk så ska man få presenter. Så är det bara:)

Nej nu ska jag bege mig några gator bort till Frida! Blir en lugn kväll ikväll och det är inga fel:) Vad vi gör det får vi se! Hörs imorgon:D


Bästbästbäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0