22.37

Det har varit en lång dag idag och så kommer varje onsdag se ut framöver eftersom jag har fått extrajobb på salongen. Ingen är väl mer nöjd än mig! Gör mig inte så mycket att komma hem en timme senare faktiskt!

Som sagt var det praktik som gällde idag. Trivs bra på Nova och dagen gick fort. Har haft modell och hjälpt till med det ena och det andra. Lusnchade med Amanda J också som vanligt. Men idag svek vi mache för lite asiatiskt. Inga fel det heller faktiskt! Har fått lite podkter som jag tänkte testa nu snart. Nu ska vi se om håret blir nå glansigare och mjukare. Det hoppas jag på!

Imorgon är jag ledig men jag åker ändå till karlstad vid fem och möter upp Elin där. Ska med henne till munkfors så det blir väl myskväll skulle jag tro:) Fredag har jag bara en lektion sen är det stan som gäller för att kolla lite mer saker till halloween. Längtar som bara den till nästa helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0