Mys fredag



Ska snart sticka iväg med Emma till The Roof. Vi ska äta där ikväll:)
Testade det nya stylingjärnet förut och det blev lockar. Kan ju säga att jag redan älskar den för den är grymt bra!

Var en kort dag i skolan idag med bara en lektion. Jag och Nathalie fick ju inte så mycket gjort på matten men vad gör det? hehe. Har varit på stan och så lite innan tåget till arvika gick. Dock ingenting inhandlat för nu ska pengarna sparas lite till stockholm! Det ser jag fram emot:)

Pappa var snäll förut och köpte ett sånt där plastskydd till min iphone. Tog sin lilla tid att få fast det men nu är det så fint så. Köpte ett jätte dåligt skydd till den först men nu har det verkligen blivit bättre. Inga repor här inte!

Nu måste sätta på mig jackan och skorna. Hejdå:D



Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-10-22 @ 17:27:54
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0