Söndag

Dålig uppdatering under helgen tycker jag. Men jag har inte haft tid. Ute både fredag och lördag. Lördag va ju bättre än fredags för min del. Men en helt okej helg med andra ord!

I fredags färgade jag även min utväxt som jag hade dragit ut på hur länge som helst för att få ett snyggt resultat med slingad botten istället för helfärgad efter min helblondering. Nu är jag mycket mer nöjd iallafall vilket var längesen :)

Haha något som jag sitter och skrattar åt nu är att Emma kom in i mitt hus i lördags när mamma hade förfest med sina kompisar. Hon kommer in med världens hicka och säger att hon ska hälsa till mamma från mig när hon såg henne. Så goo ;)


snygga


Kommentarer
Postat av: Hannah

löv ju!

2010-10-04 @ 12:10:41
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0