20.49

Nyss gjort slingor på joanna, eller ja det är inte klart än då. Utväxten var lite väl lång tyckte hon så då fick jag hjälpa till. Hoppas bara det blir bra nu då! Men det tror jag ;)

Haft lite kalas här idag. Fick mest pengar och det skadar ju aldrig. Klippte ju Manne idag och det blev så bra så och även Peter så det kirra lite till i kassan. Skönt när det flyter på :)

Sitter och försöker göra lite skolarbete nu eftersom lärarna va väldigt sugna på att ge läxor den här veckan. Så det är bara att försöka leta efter lite 70-tals musik och skriva ner det på två A4 sidor. Men jag borde inte klaga för jag vet att det finns linjer som har det mycket värre:) Men eftersom man har haft det ganska slappt alla andra veckor glömmer man typ bort att man har läxor. Ska sova hos Amanda imorgon också så då antar jag att det inte blir så mycket gjort ;)

Nej nu ska vi skölja ur Joannas slingor så det inte blir fel!

Ciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0