21.36

Har suttit ett bra tag nu med samhällsläxan och jag har kommit på att jag inte är så bra på politik. Måste bli bättre så jag får ta med häftet och läsa igenom lite innan jag somnar. Ska försöka lägga mig tidigare idag för fan va trött jag har varit idag. Usch. Lägga sig sent och gå upp tidigt är ingen vidare bra kombination!

Annars har jag bara suttit vid datorn hela kvällen. Fixat en ny header och den kommer inte bli mer avancerad än så ;-) För det är inte min starka punkt direkt faktiskt med det får duga. Miley Cyrus har spelats ur högtalarna hela kvällen också och jag tycker hon är bra och jätteduktig!

Nu ska jag försöka hitta något att ha på sig imorgon. Gäller att ha något bekvämt för imorgon är det salongdag som gäller! Valk och svinryggsträning står på schemat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0