22.07

Nyss kommit hem från pappa. Har testat mina nya saxar och de funkade mycket bra:)

Idag va det praktik dag och det blir roligare och roligare när man har lärt sig lite hur allt fungerar. Nästa vecka ska jag även klippa Victoria så då blir det ju lite mer att göra:) Lunchade med min favorina Amanda Jansson idag på maché i vanlig ordning. Tredje veckan i rad jag är där nu men jag får inte nog av det för det är ju så got! Och lite nyttigare också=) Hittade även en mycket snygg blus på Vila. Har länge velat haft en sån och nu är den min. Kan visa bild på den imorgon!

Nu ska jag försöka leta fram något att ha på mig imorgon på begravningen. Inte så roligt att leta fram kläder till det men.. Blir en kort dag i skolan och sen åka hem till lilla arvika igen för att fixa lite på stan med pappa innan begravningen!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till på begravningen <3

2010-09-15 @ 23:20:29
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0