22.41

Är fruktansvärt trött och frusen. Har varit det hela dagen. Känns att det snart är dags att ta fram vinterjackan! Till helgen åker den nog på för jag vill helst inte frysa ihjäl när man ska ut. Har haft en helt okej dag, Hade ju praktik idag precis som alla andra onsdagar och dagen gick ganska fort. Jag trivs väldigt bra på Nova faktiskt:)

Idag hämtade jag ut mina lårhöga stövlar.Lårhöga var de verkligen! Först kändes det nästan lite väl högt men sen tyckte jag bara det var snyggt. Så de sparar jag! Annars har jag inte gjort så mycket. Dog i soffan när jag kom hem och stannade där i ett antal timmar. Pluggat lite har jag också hunnit med. Har det första provet på terminen imorgon! Ganska slappt ändå och det gillar jag :)

Har inte mycket mer att säga. Känns sådär kul att gå upp klockan sex imorgon. Nu vore det ändå skönt med en lägenhet i karlstad..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0