26:e september

Godmorgon på er!

Nyss fått på mig kläder och städat lite på rummet. Sovit mer än tio timmar inatt men känner mig ändå trött. Kan vara för att det fortfarande snurrar en miljon saker i mitt huvud? Jag är rätt trött på det men snart ska det göras något åt det.

Manne kommer hit runt ett och ska bli klippt. Kul att träffa han också:) Får se hur han vill ha det också sist sa han att jag skulle få fria händer! Ska kolla lite på nätet nu innan så jag är lite förberedd med förslag! Vid klockan fyra kommer släkten och ska fira mig och Joanna. Mamma håller på att baka nu så hela huset luktar gott. Ännu en till dag med kalas. Herregud inte så bra det här. Andra kalaset för den här helgen och förra helgen bestod också av två kalas. Nästa helg kommer ju inte heller bli direkt nyttig men rolig kommer det ju bli!

Nej nu ska jag sminka mig lite och försöka få ordning på mitt hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0