already gone

Sitter i morgonrock och är nyduschad! Håret luktar gott efter lite inpackning och annat som gör gott för mitt slitna hår. Amanda ska snart få toppa det lite igen och snart ska det läggas i färg också. Längtar!!

Hade en mycket bra födelsedag igår. Mamma jag och Joanna var i karlstad och jag hittade både jacka väska och en stickad kofta och en sjal till det. Sen åt vi sushi och hade det jätte mysigt. Tack mamma♥

Av pappa fick jag ett par skor från sixtyseven som jag tror kommer bli ett par favoriter. Sen fick jag presentkort också vilket är mycket bra! Jag är väldigt nöjd med andra ord:)

Blev en lugn kväll med mat och vänner hemma igår istället för fest. Nu i efterhand hade jag hellre velat ha en fest men det får bli en annan gång:)

Visar de jag har fått snart hade jag tänkt. För nu ska jag göra mig iordning för sen åker jag och färgar Maria:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0