I feel like my world´s been infected

Haft en mysig kväll som vanligt hemma hos pappa med god mat! Emma tittade förbi förut också en liten stund och det är ju alltid uppskattat. Känner mig dock uttråkad och rastlös nu. Men jag blir alltid det när jag ska försöka ta det lugnt. Känner mig även rastlös eftersom jag inte vet vad jag ska göra imorgon. Jobbig känsla det där när man kanske egentligen bara måste lata sig och försöka bli lite uppvilad. Kanske är det hösten som får en att känna sig lite deppig. För det är just det jag känner mig nu. Tänker allt för mycket på saker som har hänt och saker som sägs runt omkring. Vilket är rätt dåligt men man får tänka positivt istället för att gräva ner sig. Måste försöka tänka på nästa helg som troligtvis kommer bli hur kul som helst:) Längtar att få umgås med de jag gillar mest för det var ett tag sen nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0