I need somebody to love

Spenderat kvällen hemma hos Emma framför idol och jag måste säga att det va riktigt kasst idag. Tyckte ingen var direkt bra men det kanske bara var deras nerver som spöka;) Hälsat på pappa idag med och fixat lite med systers presenter som hon kommer få imorgon eftersom hon fyller år! Tror hon kommer bli rikigt nöjd faktiskt med allt!

Vanligt dag i skolan idag. Matte B på morgonen som är så sjukt jobbigt. Man tror man fattar men nej.. Hoppas verkligen jag klarar kursen! Dagen fortsatte med idrott samhällskunskap och bild och form. Blev en runda i mitt i city idag igen eftersom vi fick sluta tidigare idag.

Nu måste jag verkligen plugga för har ju en läxa till imorgon som jag helt glömt bort! Sen är det sängen som väntar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0