liberty walk

Sitter och äter av en godispåse jag hitta i skåpet och det är inte lite gott. Belönar mig med det efter dagen ;)
Hannah åkte nyss hem för jag fixa hennes hår lite längre idag. Blev så bra så, doch är det två olika färgen men hon ska färga det på fredag på salong så det är därför! Ska snart klippa Joanna och Sofia så jag får hoppa in i duschen snabbt innan :)

I skolan idag hade vi valk och svinrygg och nu känns det att man har fått in tekniken. Har med ett övninghuvud hem så imorgon blir det att träna på praktiken innan Victoria kommer och blir klippt:)


Gammal bild på mig och Emma. Hon är så rolig nu för hon är sjukt taggad till marten och det är jag med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0