Mysig kväll på stan

Nöjd och belåten har jag nyss kommit hem från stan. Va på Arvikas tjejkväll med Emma och hennes mamma. Modevisning och allt på stan, kul att det händer något här:) Hitta även en snygg tunika från JC och det fanns ju endel andra saker som jag gärna ville ha men nu får jag lugna mig lite med att köpa saker! Eftersom jag köpte ett par snygga träningstights i karlstad förut också..

Har iallafall haft en bra dag i salongen på skolan! Klippning på förmiddagen och på eftermiddagen fick vi ha vårat efterlängtade hår spa med Wella system profesion produkterna. Mitt hår är så lent nu och jag har inte ens plattat det. Helt otroligt för att vara mitt hår faktiskt. Därför är jag ännu mer säker på att Repair masken snart kommer att bli min! Otroligt bra :) Mitt hår mår ju annu lite bättre när snälla Amanda toppa till det igår. Hade förresten en mysig kväll som vanligt hos fröken jansson. Åt världens godaste pizza också och det måste nämnas. Blir att åka till Molkom bara för att köpa pizzan nästan ;)


färgen gör sig inte direkt rätt på bild, men den är snygg!


träningstightsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0