passar på att blogga i pausen

Sitter som klistrad framför Lite sällskap som går på 5an nu. Hoppas ju på att få se min kära vän nathalie från grums:D

Långdag i skolan idag. Som alla andra dagar då.. Blev ingen träning idag men färga och klippte farmor istället:)

Imorgon i skolan ska vi lära oss att sätta i löshårs slingor till rosabandet dagarna som vår klass ska vara med på i mitt i city. Slingorna kommer vara rosa och man bidrar med pengar till Rosa bandet. Tycker det är hur bra som helst och det blir lite roligare också:) Vi ska även ha produktinfo med Lanza imorgon. Älskar såna här dagar:)

En annan bra grej imorgon är att skolan rear ut Lifetex produkter från wella imorgon. Det passar ju bra till mig som har sveriges torraste hår just för tillfället. Ska försöka få mig en intensiv inpackning eller en värme mask. Eller varför inte båda:D


Detta behövs till mitt hår.. Håller tummarna för att det hjälper lite iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0